– Omdat het merk op het moment van ontwerp nog geen vaste visuele kaders had, was er veel ruimte voor creatieve invulling en ontwerpvrijheid.
– IJsbaart had nog geen ervaring met merkactivaties op grootschalige evenementen. Mijn kennis van praktische inrichting en publieksinteractie kon ik direct toepassen in de ontwerpen.
– Door zelf betrokken te zijn bij de op- en afbouw op locatie, heb ik waardevolle inzichten opgedaan in wat in de praktijk wel en niet werkt – inzichten die ik direct kon vertalen naar verbeteringen.
– Tot slot spreekt de vormgeving van de verschillende units me persoonlijk erg aan; het is een ontwerp waarin mijn affiniteit met materiaalgebruik, functionaliteit en esthetiek duidelijk samenkomt
- Ideeën gegenereerd met behulp van AI
- Conceptschetsen - met de hand getekend in Procreate - voor zowel kleine als grote verkoopunit





- Uitwerking concepten in Sketchup
- Renders vanuit Keyshot
- Artwork voorstellen vanuit Illustrator, geimporteerd in Keyshot



- Staalwerk / aluminium door externe partij
- Afbouw in huis (houtwerk, beschildering, branding)



De grote verkoopunit bleek na het eerste jaar gebruik voor de opdrachtgever minder interessant, omdat deze niet altijd even makkelijk door de organisatie ingetekend kon worden + bijbehorende kosten. Er is besloten de stand een tweede leven te geven in de vorm van een 'pop-up stage'. De kleine units zijn nog in gebruik op evenementen.
